Notis

RRi MORNING RIDE : Setiap Sabtu pagi. Berkumpul di Petronas A&W Kota Damansara. Jam 8:00am. Contact Eddie : 019 3816687 atau Raeny : 012 3932128 .........

KDCF RAMPAGE! : Setiap pagi Ahad. Berkumpul di pondok KDCF. Jam 9:00am. Contact Nadzree : 012 3005191 atau Raeny : 012 3932128 atau Ezad : 012 3419227........

*(SEGALA RANCANGAN TERBATAL SEKIRANYA KEADAAN CUACA TIDAK MENGIZINKAN)*



Tuesday, November 3, 2009

An Evening in RRi

Sabtu, 1hb. Oktober 2009
Aku terima sms dari Khalili di tempat kerja. Dia ajak masuk RRi petang ni.
Apa lagi..."Pucuk di cita, Ulam Pegaga yang datang".
Jam 4:45pm, aku tiba di tempat biasa (PETRONAS A&W).
Khalili dah terpacak kat sana dengan basikalnya....Addie pula muncul jam 5:00pm.

Hari ni aku tak bawa kamera. Kamera aku gi "outstation"

Tetiba terima sms dari Khairi, nak join sekali.
Khairi tiba bersama-sama dengan Shahrul.


Shahrul: Ni tahi idung saper ni?
Khairi: Bukan aku punya tu.. aku punya kaler ijau. Zad... kau punya ker?
Ezad: Rupa macam aku punya, Kaler pun serupa.. ye la tu aku punya. Kau simpan je lah. balik kasi frame.

Masa panjat bukit tangki air, tetiba kaki aku kena kejang otot.
Sakit bukan kepalang.

Terpaksa balik, tak dapat nak men"downhill"kan diri.

Kayuhan tamat jam 6:30pm, kami ke rumah shahrul untuk cuci basikal.
Jarak kayuhan : Petronas - Kolam Tadahan - RRi - Rumah Shahrul : 13km.
p/s: credit to Khalili for all the photos.

No comments:

Post a Comment